Opublikowano

KOMUNIKAT – Ponowienie konkursu na stanowiska pielęgniarskie

Logo szpitala dla wpisów bez obrazka wyróżniającego

 

Kandydaci przystępujący do konkursu  powinni posiadać kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz.U. 2011.151. 896)

Kandydaci składają dokumenty wymienione w § 12 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą. (Dz.U. 2012. 182):

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem
  2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, w tym prawo wykonywania zawodu,
  3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej
  4. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata
  5. kopie dokumentów, o których mowa w pkt.4 powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
  6. zaświadczenie o niekaralności
  7. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko.

Dokumenty należy składać w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia na adres:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej; 64-300 Nowy Tomyśl ul. Poznańska 30

z adnotacją na kopercie „Konkurs na stanowisko …(nazwa stanowiska)” wraz z imieniem, nazwiskiem, telefonem kontaktowym i adresem do korespondencji.

Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur: styczeń-luty 2015r.

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego można uzyskać w Dyrekcji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 30.

 

TERMIN SKLADANIA OFERT UPŁYWA 24 GRUDNIA 2014r.