Opublikowano

Wynajem powierzchni pod automat vendingowy do zimnych napojów

Logo szpitala dla wpisów bez obrazka wyróżniającego

Numer sprawy: SPZOZ_NT.DZP.226.04.22

Przedmiotem postępowania jest wynajem powierzchni ok 1 m2 powierzchni  na parterze holu głównego w szpitalu powiatowym przy ul. Sienkiewicza 3 w Nowym Tomyślu. Minimalna stawka czynszu netto 250,00 zł.

Do zaoferowanej kwoty zostanie doliczona aktualnie obowiązująca stawka podatku VAT.
Stawka czynszu obejmuje media niezbędne do użytkowania automatu.
W przypadku wystąpienia awarii, Najemca zobowiązany jest do jej usunięcia w ciągu 12 godzin od momentu zgłoszenia przez Wynajmującego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie bądź za
pomocą poczty elektronicznej. Nr telefonu oraz adres mailowy zostaną określone w umowie,którą Wynajmujący zawrze z Najemcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Najemcy nie będzie wolno oddawać przedmiotu najmu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
Wszelkie adaptacje i ulepszenia przedmiotu wynajmu będą wymagały pisemnej zgody Wynajmującego.
Najemca zobowiązany jest ponoszenia wszelkich kosztów związanych z montażem, konserwacją, utrzymaniem i naprawą automatów oraz zapewnić dostawę, obsługę i serwis automatów, ciągłość uzupełnienia asortymentu oraz utrzymanie automatu oraz jego otoczenia w czystości.

Po zakończeniu najmu Najemca zobowiązany będzie zwrócić lokal w stanie nie pogorszonym,
wynikającym z normalnej eksploatacji.

Najemca związany jest ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Termin obowiązywania umowy: 24 miesiące

Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
Oferent może złożyć tylko jedna ofertę, propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Wszelkie pytania dotyczące niniejszego postępowania należy kierować na adres e-mail: dzp@szpital-nowytomysl.pl
Najemca może zwrócić się do Wynajmującego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia
zamówienia w godzinach pracy Wynajmującego tj.: 7:00 – 14:30.

Ofertę cenową należy: złożyć w terminie do dnia 15.11.22r. godz.10:00 na adres e-mail: dzp@szpital-nowytomysl.pl

Klauzula informacyjna – RODO
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO w celu związanym z ogłoszeniem o sprzedaży.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w
Nowym Tomyślu;
2 inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Nowym Tomyślu jest Pan Piotr Lichtarowicz kontakt: p.lichtarowicz@szpital-nowytomysl.pl, telefon: 61/ 44 27 466 *;
3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ogłoszeniem o sprzedaży pn: „Wynajem powierzchni pod automat vendingowy do zimnych napojów” Nr sprawy SPZOZ_NT.DZP.PN.226.04.22;
4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1830 ze zm);
5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania ;
6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;

7 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego
istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.